Zwroty i reklamacje

 

§ 1 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27, 28, 29, 31, 37 i 38 ustawy o prawach konsumenta). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres ul. Długa 19, 58-100 Świdnica, bądź na adres mailowy biuro@meduzashop.pl.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres:
    Sklep Meduzashop
    ul. Długa 19
    58-100 Świdnica
    tel. 601555959
  4. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient

§ 2 Procedura reklamacji

  1. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
  2. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu oraz zgłoszeniem reklamacji na piśmie
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru zgodnie z życzeniem Klienta.
  4. Klient musi zareklamować towar w ciągu 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru (artykuły sprzedawane luzem) lub od otworzenia opakowania (w przypadku produktu opakowanego). Reklamacja żywności po tym terminie oraz zastrzeżenia zgłaszane do artykułów, dla których wygasła data przydatności do spożycia, nie zobowiązują Usługodawcy do zwrotu kosztów, ani wymiany produktów.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.